כרמי הפארק, קרית גת

על הפרויקט

רובע "כרמי הפארק" 

"כרמי הפארק" הוא רובע מגורים ייחודי ויוצא דופן בהיקף של כ- 2,700 יח"ד בו יתאכלסו למעלה מעשרת אלפים תושבים. הרובע צפוי לעשות היסטוריה ולשנות את פני העיר קריית גת. 

"כרמי הפארק" מציע חוויית מגורים מדהימה הנושקת ומשקיפה אל פארק כרמי גת המרהיב והספורטק הגדול בישראל מצפון, ומתחם שער העיר החדש ממערב. 

הרובע החדש הוא שילוב מושלם של טבע אורבני ומרחבים פתוחים וירוקים עם מתחם מגורים חדשני הכולל תשתיות ומוסדות ציבור וחינוך חדשים - יותר מ-50 דונם של שטחים ירוקים צמודים ל-36 הבניינים שייבנו בו, זאת בנוסף על פארק לכיש הייחודי בן 500 הדונם הנושק מצפון לרובע. 

אתם מוזמנים ליהנות מאיכות ורמת חיים גבוהות ולחשוב קדימה על העתיד שלכם ושל משפחתכם. 

מגורים

ברובע "כרמי הפארק" יוקמו 2,728 יח"ד הכוללות מגוון סוגי דירות על שטח של כ- 180 דונם, בחלקן במסגרת התחדשות עירונית, בתכנון אדריכלי ייחודי. כמו כן, יוקמו מוסדות חינוך וציבור לרווחת התושבים, פארק ייחודי גדול, שטחים ירוקים פתוחים, שבילי הליכה, שבילי אופניים, מתקני משחק וספורט לילדים, חנויות ושטחי מסחר, מה שהופך את המתחם לסביבת Eco-System ייחודית הנותנת מענה מושלם לכל צרכי הקהילה. 

הרובע החדש יכלול 36 בנייני מגורים בני כ-9 עד 24 קומות, כאשר בשלב הראשון ייבנו 7 בניינים עם מגוון דירות בנות 3 ו- 4 חדרים בגדלים שונים: דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות גדולות במיוחד. בכל בניין יוקמו מוקדי עניין ופנאי עשירים כגון מועדוני דיירים עם חללי עבודה משותפים ופינות הפעלה לילדים. 

מיקום ותחבורה

העוגן המרכזי של הדרום הצפוני מקבל בשנים האחרונות את תשומת הלב שמגיעה לו - קריית גת הופכת להיות מטרופולין חדש בישראל עם מיקום נהדר ואסטרטגי בין תל אביב, ירושלים ובאר שבע, ונגישות תחבורתית גבוהה שכוללת: 

  • כניסות ויציאות רבות לעיר ולמרכזי התעסוקה שלה
  • קרבה וגישה מהירה לכביש 6
  • מספר רב של מחלפים לפיזור מקסימאלי של עומסי התנועה לכבישים 35 ו- 40
  • שתי תחנות רכבת ישראל בחלקי העיר השונים, לרבות תחבורה ציבורית ונת"צים
  • שבילי אופניים רבים שחלקם נסללו וחלקם יסללו בעתיד
  • גשרים לכלי רכב והולכי רגל

חינוך

ברובע "כרמי הפארק" יוקמו מבני חינוך חדשים וחדשניים הכוללים בתי ספר, גני ילדים ומעונות יום שייתנו מענה לכלל הדיירים החדשים והכל במרחק הליכה בתוך גבולות הרובע. 

בסמיכות לרובע הוקם בית ספר תיכון אזורי ייחודי בהשקעה כספית גבוהה ובחסות "הטכניון" ו"אינטל" להכשרת דור העתיד, והינו אחד מחמשת התיכונים הייחודיים במדינת ישראל.

מערכת החינוך הממלכתית בעיר קריית גת היא מהטובות והמושקעות בארץ ובה מיטב הצוותים החינוכיים בשילוב אמצעים מתקדמים שמותאמים לצורכי ילדים, זאת במטרה לחנך ולהעשיר בידע ובהקניית ערכים של כבוד, אהבת הארץ ופיתוח רגישות חינוכית וקהילתית. 

בשנים האחרונות הגיעה מערכת החינוך בעיר להישגים לימודיים ראויים ברמה הארצית הכוללת עליה עקבית של אחוז מקבלי תעודת בגרות מקרב הבוגרים. כמו כן, נרשמו הישגים ברמה הבינלאומית על ידי מערכות חינוך מתקדמות שהוקמו בתחום המחשבים, הטכנולוגיה, התקשורת, הפיזיקה והרובוטיקה.

ספורט 

העיר נמצאת בתנופה מואצת ומשמעותית גם בתחום הספורט ואורח חיים בריא.

במרחק הליכה קצר ממוקם הספורטק הייחודי והגדול בישראל - 110 דונם על טהרת הספורט והאקסטרים העממי והמקצועי, בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני ₪. בספורטק מדשאות רחבות, בית קפה ייחודי ומגוון אפשרויות לאטרקציות ספורט ובילוי לבחירתכם, כגון:

  • קירות טיפוס בגובה 16 מטר עם 1,100 מ"ר של שטחי טיפוס ובולדר
  • מתקן אקסטרים ונינג'ה המתנשא לגובה של 24 מטר
  • באנג'י, נדנדת ענק, אומגה באורך 200 מטר ועוד
  • סקייטפארק בגודל של 1.2 דונם עם אמבטיות לעומק של עד 3 מטר
  • מגרשי כדורגל וקטרגל, כדורסל, טניס, כדורעף וגלגיליות
  • גינות משחקי ילדים ופעוטות 
  • מסלולי ריצה והליכה

בנוסף, בימים אלו בחלקו השני של הפארק מוקמת קריית הספורט החדשה, גם היא במרחק הליכה  קצר מרובע "כרמי הפרק" ומתחנת הרכבת החדשה הנבנית בצפון העיר. בקריה יוקמו אצטדיון מודרני בסטנדרט בינלאומי עם 10,000 מקומות ישיבה בצמידות למגרשי אימונים ייעודיים וארנת כדורסל ייחודית עם 4,000 מקומות ישיבה לאירוח משחקי ספורט ואירועי תרבות ענקיים. בנוסף למבני ספורט אלו, יוקמו גם 25,000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה שיהוו מקור בילוי ותעסוקה.

תרבות ופנאי

ממערב לרובע "כרמי הפארק" ובסמיכות לו, מוקם בימים אלו  פרויקט "שער העיר" הכולל, בין היתר, כ- 100 אלף מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים שיהיו הלב הפועם של תרבות הפנאי וחיי הלילה של העיר ויכללו: מסעדות, פאבים ומקומות בילוי, בשילוב חיי קהילה תוססים. כמו כן, בימים אלו מוקם בסמיכות מתחם ביג פאשן ענק המשתרע על 20 דונם של אופנה, צרכנות ופנאי. 

תעסוקה ותעשייה 

לעיר יש את אחד מאזורי התעשייה הגדולים והמגוונים במדינת ישראל המאופיין במגוון רחב של תחומים: High Tech, Mid Tech ו- Low Tech הכולל את התעשיות המסורתיות. כל אלה יוצרים מנעד רחב של אפשרויות תעסוקה מגוונות במאות חברות שונות הפועלות בעיר, הן לאלו שגרים בקרית גת והן לאלו שמגיעים מחוצה לה. 

בימים אלו אזור התעשייה מתרחב בעוד כ- 2,000 דונם של שטחי תעסוקה לטובת כ- 300 חברות נוספות שיגדילו את היקף המשרות החדשות בשנים הקרובות בעוד כ- 15,000 משרות, בנוסף ל- 20,000 המשרות הקיימות.

מעבר צה"ל דרומה הופך את הפרויקט לאטרקטיבי ביותר עבור משרתי הקבע. במרחק של כ- 30 דקות נסיעה מרובע "כרמי הפארק" יוקמו קריית התקשוב וקריית המודיעין שתרכז את יחידות האיסוף, המודיעין, הסייבר והטכנולוגיה של החיל.

ההתפתחות המואצת של מקומות התעסוקה בעיר ביחד עם ביקוש גואה של חברות הייטק ובראשם חברת "אינטל" המקימה בימים אלו בעיר את מפעלה החדש, מעניקים לעיר פוטנציאל מגורים והשקעה אסטרטגיים למשפחות וזוגות צעירים בזכות האפשרויות החדשות והמגוונות למשרות איכותיות ונחשקות. הכל במרחק של דקות נסיעה מהבית, מה שיאפשר ליהנות מזמן איכות רב עם בני המשפחה.

רובע "כרמי הפארק" שוכן במרכז העיר, במיקום מנצח, כאשר מזרחית אליו ממוקם אזור התעשייה והתעסוקה המודרני עם נגישות תחבורתית מצוינת, מצפון לו פארק כרמי גת על שלל מתקניו ומרחביו הפתוחים, מדרום העיר הוותיקה וממערב, שער העיר - מתחם הפנאי הבילוי והתעסוקה המרשים.

Related projects